Науково-методичне питання закладу:
"Формування життєвої компетентності випусника закладу загальної середньої освіти як основа успіху та самовдосконалення"
Завдання професійної спільноти:
- Формування особистості, якій притаманні висока культура, широкий кругозір, творчі здібності.
- Створення банку даних обдарованих дітей.
- Підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах, виставках.
- Участь у виставці ППТ.
- Впровадження новітніх технологій у практику роботи.
- Формування в учнів уміння самостійно працювати з дитячою кногою, різними джерелами.
В закладу працюють професійні спільноти:
- професійна спільнота учителів початкових класів і вихователів ГПД - керівник Гарнага-Гудкова Н.П.;
- професійна спільнота вчителів мовно-літературної, громадянсько-історичної освітніх галузей - керівник Романенко О.А.;
- професійна спільнота вчителів математичної та інформатичної галузі - керівник Руденко Л.В.
- професійна спільнота вчителів природничої, соціальної, здоров'язбережувальної освітніх галузей - керівник Омельченко І.О.
- професійна спільнота вчителів мовно-літературної іншомовної галузі - керівник Гончарова С.Г.
- професійна спільнота вчителів освітньої галузі фізичної культури, мистецької та технологічних освітніх галузей - керівник Пугачов М.В.
- професійна спільнотакласних керівників - керівник Л. В. Бандура;
Професійна діяльність в закладі передбачає такі напрями:
· поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії та методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання з урахуванням вимог Закону «Про мови» в Україні;
· вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; вивчення теорії та досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; глибоке вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей і виконання з позиції формування національної школи;
· освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;
· освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики та принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у них наукового світогляду, виходячи з вимог етнопедагогіки;
· систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів;
· упровадження досягнень етнопедагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із зверненням особливої уваги на використання в діяльності педагогічних колективів зразків національної культури і традицій.